Ethanol E85

Nabízíme přestavby benzínových vozidel na palivo E85 (ethanol )

Jsme montážním servisem přímo od Českého výrobce přestavbových sad na bioethanol E85, což znamená profesionální zpracování, dlouholetý vývoj, 100% funkčnost, plnohodnotná záruka oproti čínským náhražkám které se jen tváří že fungují ..

Největší výhody E85

  1. Cena paliva 23,50,- (při čemž na toto palivo se nevztahuje plně spotřební daň proto cena paliva nevzrůstá oproti benzínu)
  2. Úspora minimálně 12,- na 1 litru paliva
  3. Pořizovací náklady jsou navráceny po cca 6 natankovaných nádržích (což je pro mnoho zákazníků již po 3 měsících)

Často kladené dotazy :

Na internetu jsem viděl levnější jednotku. Proč bych si měl kupovat tu vaši?

 Přesné funkce systémů nabízených na internetu neznáme, nijak jsme je neanalyzovali. Nicméně naše jednotky:

  1. jsou vyrobeny a vyvíjeny v ČR – s tím souvisí případná podpora v situaci, kdy nastanou nějaké problémy. V případě jednotek koupených v cizině, na ebay, apod. lze o podpoře dost pochybovat.
  2. výrobce má mnoholeté zkušenosti a odlazování systému pro volbu na E85
  3. volí automaticky, zda máte v nádrži E85, benzín, nebo směs
  4. v případě nespokojenosti nabízíme možnost vrácení zboží

Měli jsme v ruce ca 2-3 konkurenční jednotky a už jen kvalita zpracování je nesrovnatelná.

Obecný princip všech univerzálních přestavbových jednotek je stejný – prodloužení vstřiku. Rozdíl je mezi tím, o kolik kdy která jednotka vstřik prodlužuje. Některé (zejména levnější, ale i některé velmi drahé) ho prodlužují paušálně např. o 30 procent, naše zpracovává celou řadu informací (otáčky, lambda sonda, teplota, atp.) a volí optimální prodloužení pro tu kterou konkrétní situaci. Spalování je tak maximálně efektivní a nedochází při něm k navyšování spotřeby.

Budu moct po přestavbě jezdit na běžný benzín?

Ano. Přestavba na bioethanol E85 nijak neovlivňuje schopnost vozu jezdit na běžný benzín jako dosud. Řídící jednotka automaticky vyhodnotí, na jaké palivo se zrovna jede, a upraví příslušně signály jdoucí ke vstřikům automobilu. Pokud máte natankovaný benzín, jednotka do spalovacího procesu nijak nezasahuje.

Má používání paliva E85 vliv na životnost motoru?

Mnohaleté zkušenosti s konverzí vozidel na E85 za použití přídavných jednotek ukazují, že nedochází k žádným změnám na míře opotřebení a servisu motoru. Provozování vozidla je totožné a dané se stejnými servisními intervaly doporučenými výrobcem pro typ vozidla. Subjektivně dochází k vyššímu výkonu motoru v režimu vyšších otáček – důsledek lepšího hoření pohonné hmoty s vyšším oktanovým číslem (oktanové číslo je 106-107).

Proč bych měl jezdit na E85, když LPG je levnější?

Naše argumenty hovoří rozhodně ve prospěch použití E85:

  • u LPG je nutná přídavná nádrž, která s sebou nese řadu nevýhod a omezení (zabírá místo v kufru, nesmí se s ní do podzemních garáží, což může být obzvláště ve větších městech poměrně frustrující)
  • LPG je plyn, který je jako takový nebezpečný. Pokud Vám bude unikat E85, možná maximálně ucítíte, jako kdyby jste pod auto vylil lahev slivovice
  • u LPG dochází k poklesu výkonu a k nárůstu spotřeby. U E85 dochází naopak k nárůstu dynamiky auta při srovnatelné spotřebě. Když si člověk vypočítá ekonomiku, vycházejí celkové provozní náklady zhruba stejné, i když nákupní cena paliva LPG může být zdánlivě nižší
  • prvotní instalace je u LPG ve většině případů podstatně vyšší, než u E85
  • každý LPG systém je nutno povinně jednou za rok nechat zkontrolovat, životnost nádrže je pouze 10 let. U E85 nic takového není
  •  
  • LPG je fosilní palivo – jeho cena víceméně kopíruje cenu benzínu. Pochází totiž z podobných zdrojů. Biosložka E85 je plně obnovitelný zdroj, který je vyráběný v ČR

 

Proč výrobce vozidla/autorizovaný servis nedoporučuje použití přídavné jednotky k provozu na E85?

Tato reakce je bohužel zcela logická, obdobně jako při použití chiptuningu a přídavných tuningových boxů. Výrobci automobilů mají zájem na tom, aby prodávali nové vozy, v ideálním případě FFV vozy (zkratka v AJ pro Flexible Fuel Vehicle) za příplatek od 15 do 40tis. Kč. Automobilky vydávají značné investice na bombastické tiskové zprávy o tom, jak jsou dobří, že takové vozy již mají v nabídce. Ve skutečnosti pro výrobce vozidla FFV vozidel nevznikají žádné dodatečné náklady. Poslední desítku roků se v podstatě ve všech vozidlech standardně používají materiály, které bez problémů odolávají působení E85 (pozor, vyšším koncentracím bioethanolu než 85% již ne!!) Pokud by výrobci automobilů otevřeně přiznali skutečnost, že v podstatě 99% vozidel bez velkých investic upravit tak, aby se chovala jako FFV vozidla, tedy mohla jezdit jak na E85, tak na benzín, jakož i na libovolnou směs obou paliv, tak by v podstatě byli sami proti sobě. Zákazníci, kteří chtějí šetřit na provozních nákladech anebo mají ekologickou motivaci, by pak nekupovali nová vozidla, nýbrž by si nechali provést jednoduchou konverzi na E85. Výrobci, potažmo většina autorizovaných servisů, proto použijí jakékoliv argumenty a vyhrůžky o ztrátě záruk, apod. jen proto, aby zabránili či alespoň zpomalili větší rozšíření konverzí vozidel tím, že zákazníky pomocí svých „odborných argumentů znejistí a od konverze na E85 odradí.

Naprosto obdobně reagují automobilky či autorizované servisy na problematiku zvyšování výkonů vozidel pomocí chiptuningu. Dalším důvodem oportunistického přístupu k E85 mohou být tlaky ropných koncernů, které s každým litrem E85 přichází o své zisky, a proto nemají žádný zájem na větším rozšíření paliva E85 (a proto investují nemalé prostředky do obrovských mediálních kampaní diskreditující biopaliva).

 

Ceny přestavbových sad :

4 válec - 4790 ,- včetně montáže - 6190 ,-

6 válec - 5990 ,- včetně montáže - 7390 ,-

8 válec - 6990 ,- včetně montáže - 8390 ,-

Montáž přestavbové sady bez rozdílu počtu válců, je určena výrobcem a zároveň dodavatelem jednotek, na částku 1400,-

© Všechna práva vyhrazena AMCustom - montáž autohifi

výroba webu Antstudio.cz